Víte, co profesionální recepční vlastně dělají?


Rozhodně by měli být:

USMĚVAVÍ

První dojem je nejdůležitější. Proto jsou ti nejlepší recepční neustále usměvaví. I v těch nejnepříjemnějších situacích.

PRAKTIČTÍ

Okamžitě objednají letenky či taxi, přepojí hovor, zaznamenají vzkaz, zařídí drobné opravy nebo dají vyprat prádlo. Mají přehled i o tom, která aktivita je pro firmu prioritou, a na konci dne je zařízeno vše potřebné.

PŘEDVÍDAVÍ

Vědí, že se na důležitou schůzku s klientem musíte připravit. Upozorní vás na ni v dostatečném předstihu a o příchozího se skvěle postarají.

REPREZENTATIVNÍ

Vhodný oděv, zdvořilost a znalost společenské etikety i cizích jazyků. To jsou další neopominutelné atributy těch nejlepších recepčních.

POHOSTINNÍ

Jdete do zasedací místnosti na schůzku nebo poradu? Pak je určitě perfektně uklizená a připravená včetně občerstvení. I to je kromě vaření kávy zásluha zdatných recepčních.

POŘÁDNÍ

Přijmou a roztřídí poštu, předají kurýrovi balíček nebo klientovi obálku a nikdy se nic neztratí. Pro kvalitní recepční žádný problém.

VÝMLUVNÍ

Řeší se problém s dodavatelem nebo klientem? Recepční je vždy na svém místě a umí taktně a asertivně komunikovat kdykoliv a s kýmkoliv. Po telefonu i osobně.

PROFESIONÁLNÍ

Recepční se v práci nedívají do mobilu ani si nevyřizují osobní záležitosti. Když jim příchozí svěří nějaké tajemství, tak ho za žádných okolností nešíří dál a nepomlouvají.

ZODPOVĚDNÍ

Z pokladny na drobné nákupy se neztrácejí peníze a finance v ní sedí do poslední mince. Navíc dokážou ostatním oddělením pomoci s drobnou administrativou.