Naše poslání

shutterstock_715217953_small.jpg

Jsme si plně vědomi toho, že první špatný dojem, který na příchozího udělá recepční, nezachrání ani ten nejúžasnější produkt nebo služba na světě.

 

Víme, že recepce musí fungovat perfektně, jinak nefunguje vůbec.

Proto dlouhodobě profesionalizujeme prostředí recepcí a měníme jejich vnímání v očích firem i veřejnosti.

 

Dále firmám pomáháme, aby se mohly plně soustředit na svůj core business, tím, že zlepšujeme kvalitu podpůrných služeb.

 

K recepci přistupujeme komplexně, jako k místu podpory prodeje produktu nebo služby firmy.

Audit recepčních služeb

Audit zahrnuje:
  • ověření současného stavu a fungování recepčních služeb

  • „mystery visits“

  • analýzu procesů, efektivity a rozsahu recepčních služeb

  • návrhy řešení, vylepšení a inovací

  • ekonomickou analýzu

  • optimalizaci organizačních řešení