Partnerství
O POŘADATELI A PROJEKTU
Neziskový spolek Recepce není vrátnice vznikl roce 2019 jako občanská iniciativa. Z původní myšlenky, že kvalitní a příjemné služby na recepci mohou inspirovat ke zdvořilosti a vstřícnosti celou společnost, se postupně vyvinula unikátní platforma pro celý obor firemních recepcí a facility služeb.
Kromě vzdělávacích aktivit pro rozvoj oboru pořádá spolek soutěž určenou pro recepce objektů, firem a bytových domů ( s výjimkou hotelových).
Klade si za cíl porovnat jejich úroveň a pomocí konkrétní zpětné vazby kultivovat prostředí pro veřejnost i personál.
Odbornou kvalitu obsahu soutěže potvrzuje již druhým rokem záštita udělená asociací IFMA.
Odborný garant soutěže
Záštita soutěže
Parametry soutěže recepce roku
-
Etablovaná, nyní již 4. ročník
-
Celostátní
-
Odborná oborová
-
Transparentní hodnocení, odborné poroty
-
Se záštitou oborové asociace
-
Partnerství s odbornými médii
Soutěžní kategorie
SERVIS = kvalita výkonu personálu
DESIGN = prostředí a ergonomie
OUTFIT = oblečení pracovníků
Klíčové termíny
1. února zahájení registrací
15. dubna konec early birds
30. června konec registrací
Červenec - srpen hodnocení projektů
Září zasedání poroty
Říjen vyhlašovací galavečer
Partnerství
O POŘADATELI A PROJEKTU
Neziskový spolek Recepce není vrátnice vznikl roce 2019 jako občanská iniciativa. Z původní myšlenky, že kvalitní a příjemné služby na recepci mohou inspirovat ke zdvořilosti a vstřícnosti celou společnost, se postupně vyvinula unikátní platforma pro celý obor firemních recepcí a facility služeb.
Kromě vzdělávacích aktivit pro rozvoj oboru pořádá spolek soutěž určenou pro recepce objektů, firem a bytových domů ( s výjimkou hotelových).
Klade si za cíl porovnat jejich úroveň a pomocí konkrétní zpětné vazby kultivovat prostředí pro veřejnost i personál.
Odbornou kvalitu obsahu soutěže potvrzuje již druhým rokem záštita udělená asociací IFMA.
Odborný garant soutěže
Záštita soutěže
Parametry soutěže recepce roku
-
Etablovaná, nyní již 4. ročník
-
Celostátní
-
Odborná oborová
-
Transparentní hodnocení, odborné poroty
-
Se záštitou oborové asociace
-
Partnerství s odbornými médii
Soutěžní kategorie
SERVIS = kvalita výkonu personálu
DESIGN = prostředí a ergonomie
OUTFIT = oblečení pracovníků
Klíčové termíny
1. února zahájení registrací
15. dubna konec early birds
30. června konec registrací
Červenec - srpen hodnocení projektů
Září zasedání poroty
Říjen vyhlašovací galavečer
Soutěž je jedinou úzce specializovanou v oblasti facility managementu
Jiná odborná soutěž v oboru recepčních služeb není v ČR
k dispozici. Firmám se tak otevírá možnost ( v minulosti hojně využívaná) získat odbornou zpětnou vazbu na stav recepce.
Anonymizovaná data v oblasti SERVIS jsou dlouhodobě sledována.
Hodnocení jsou průměrována, pro obě kola separátně a výsledky každého projektu následně s průměrem porovnány.
Písemný výstup, který každý účastník této kategorie obdrží, tak může posloužit jako indikativní nástroj pro další zlepšení.
Po dobu trvání soutěže je vidět, že kvalita v oboru se zlepší díky vzdělávacím aktivitám, které soutěž doprovázejí.
Klíčová kategorie SERVIS vykazuje postupně rostoucí kvalitu přihlášených projektů
Vlastní metodika hodnocení SERVIS
Metodiky vychází ze standardů profesionálních recepčních služeb. Hodnocení je dvoufázové, probíhá jako mystery, tzn. není předem ohlášeno. Nadprůměrné projekty hodnocené
v základním kole mystery hodnotiteli postupují na shortlist, kde je stejnou metodikou hodnotí porota.
Hodnoceny jsou zvlášť všechny parametry dané kategorie (prostředí, servis, personalita recepčních) pomocí setů otázek známkami 1 - 5 ( čím nižší známka, tím lepší výsledek).
Hodnotitelé a následně i porota používají elektronický formulář s automatickým vyhodnocením, vyvinutý přímo pro soutěž Recepce roku. Vše je zcela objektivní.
MEDIALIZACE PŘICHÁZÍ S KVALITOIU SOUTĚŽÍCÍCH A PROGRAMU GALAVEČERA
Odborný obsah naplňují specialisté mnoha oborů, marketéři, specialisté na design i procesy z mnoha velkých mezinárodních firem s velkým dosahem na sociálních sítích.
Odborným garantem kategorie DESIGN se letos opět uvolil být renomovaný architekt Václav Aulický.
Slavnostní galavečer za účasti zástupců soutěžících a partnerů bude opět uvádět moderátorka Patricie Strouhalová.
Program zahrne mnoho společenských aktivit, kde zazáří i celebrity.
Díky zapojení mediálních partnerů jako jsou platformy Facility management Journal, ARCHIZOOM, Brands&Story, ESTATE a dalších odborných lifestylových periodik se o soutěži pravidelně mluví a píše.Vyhlašovacího ceremoniálu se účastní také novináři.
PARTNERSTVÍ: S VÁMI MŮŽE BÝT VŠE PERFEKTNÍ
Recepce není vrátnice je neziskový spolek, kromě minimálního příjmu z registračních poplatků nemá jiné zdroje a je závislý na partnerství. Mnoho odborné činnosti spojené s pořádáním soutěže naplňujeme v rámci svých dobrovolníků a vzdělávací činnosti expertů. Bezplatně pracují i poroty. Speciálně pro zajištění silně medializovaného vyhlašovacího galavečera soutěže však partnery velmi potřebujeme.
PARTNERŮM MÁME CO NABÍDNOUT
-
Komunikace a propagace vaší firmy nejen během vyhlašovacího večera, pravidelně na SoMe
-
Nabídka medializace nebo jejího zvýhodnění u našich mediapartnerů
-
Logo a zmínky během vyhlašovacího ceremoniálu ( fotografie získáte k vašemu užití)
-
Možnost pojmenovat jednu se soutěžních kategorii jménem vaší firmy
-
Prezentační prostor během vyhlašování (rozhovor s moderátorem na podiu, předávání cen)
-
Možnost zapojit váš produkt nebo službu do scénáře vyhlašovacího ceremoniálu ( product placement)
-
Ochutnávky nebo prezentace vašich produktů/služeb
-
Možnost být členem poroty
-
Volné vstupenky na galavečer pro vaše partnery nebo zaměstnance
NEFINANČNÍ PLNĚNÍ, BARTERY
-
Mediální partnerství: poskytnutí prostoru v médiu, propojení SoMe apod, případně předplatné daného periodika jako cena pro finalisty
-
Poskytnutí bezplatného pronájmu
-
Poskytnutí občerstvení pro galavečer
-
Zajištění programu ( např. přehlídky, uměleckého vystoupení apod.)
-
Dodání hodnotných cen pro vítěze kategorie
FINANČNÍ PLNĚNÍ
-
Příspěvek na daný účel ( bude využit na technické zajištění, pronájem techniky apod.) ve výši dle plnění
-
Platba oddělené části nákladu ( pepř. catering galavečer, cca 150 osob)
-
Zakoupení vstupenek na galavečer jednotlivě
PARTNERSTVÍ JE VŽDY NASTAVOVÁNO INDIVIDUÁLNĚ A TO S OHLEDEM NA MOŽNOSTI A POTŘEBY PARTNERA.