• RNV

4 důvody, proč byste u vás ve firmě měli mít profesionální recepční

Aktualizováno: 11. zář 2020


Profesionální recepční je dnes běžným standardem v mnoha institucích – v hotelech, velkých firmách, kancelářských budovách nebo ve zdravotnických zařízeních. Čím dál častěji si ale důležitost recepce uvědomují také menší firmy. Patříte mezi ně? Nebo zatím váháte, zda recepčních služeb využít?




Dali jsme pro vás dohromady 4 důvody, proč byste i ve vaší společnosti měli vsadit na recepční.

Profesionální dojem

Možná jste malá firma, ale to neznamená, že nemůžete na své obchodní partnery a klienty udělat profesionální dojem. A pomůže vám v tom právě recepce a profesionální recepční! Protože ta je prvním a zároveň i posledním místem kontaktu návštěvníka s vaší společností, ať už telefonického nebo osobního. A také místem, kde se tvoří první dojem. Nepodceňte jeho sílu.

Čas jsou peníze

Jsou vaši zaměstnanci zvyklí si uvádět návštěvy sami a třeba pro ně i připravovat kávu a občerstvení? Nenechte je marnit čas, který by jinak věnovali své odborné práci, činnostmi, jež náleží pozici recepční. Ušetřete tak díky recepci čas i peníze.

Image firmy

Úsměv, příjemné přivítání, dobrá káva – to vše pozitivně naladí účastníky jednání nebo potenciální uchazeče o zaměstnáni ve vaší firmě a přispěje to k vytvoření dobré pověsti vaší společnosti. Na dobrou recepční se zákazníci firmy často vyloženě těší – je to rozdílový prvek ve váš prospěch.

Přehlednost

Díky recepční máte přehled o přijaté i odeslané poště, fakturách, objednávkách kávy, nákupech vybavení, skladových zásobách a podobných důležitých back-office záležitostech, bez nichž se žádná firma neobejde. Šikovná recepční také umí vhodným způsobem zabavit čekajícího klienta tak, aby si nevšiml, že má jeho kontakt zpoždění. Stejně tak zvládne filtrovat příchozí telefonické hovory či maily a vyhodnotit, zda jsou pro firmu důležité a do čí agendy spadají. Recepční vám prostě usnadní každodenní chod společnosti.