• RNV

Budoucnost patří responsible eventům

Zakladatelka full service eventové agentury M-Ocean a podcastu Responsible Event Martina Kafková nám prozradila, co znamená pojem „responsible event“, jaká jsou jeho pravidla a proč je důležitý pro budoucnost lidstva i naší planety. Byla to právě její agentura, která se postarala o kompletní realizaci slavnostního vyhlášení prvního ročníku soutěže Recepce roku, které proběhlo 3. listopadu 2021 v Café Louvre.


Martina Kafková, M-Ocean

Byl o organizování eventů vaším životním snem už během studií?

To víte že ne. Na Univerzitě Karlově jsem studovala andragogiku, kterou jsem vnímala jako své poslání. Pak jsem ale zjistila, že jde spíš o vyhodnocování efektivity práce než o rozvoj pracovníků, a po dvou letech jsem studium ukončila. Souběžně s tím jsem se seznámila s lidmi z pražské scény elektronické taneční hudby. V roce 1997 jsem se v Roxy podílela na organizaci první párty a pak jsem uspořádala řadu koncertů a festivalů. Později jsem založila jeden z prvních DJ bookingů. Následně jsem se známými dala dohromady projekt, ve kterém figurovali DJ Tvyks a Dara Rolins. Tato naše práce se zalíbila jedné z největších kosmetických společností světa Coty, která nás oslovila, abychom pro ni v České republice uspořádali launch party nového parfému, jehož tváří se stala právě Dara. Event byl úspěšný a od Coty jsme hned dostali další zakázku – zorganizovat vnitrofiremní výroční konferenci. Jak by měla taková konference vypadat, jsme samozřejmě nevěděli a ani jsme neměli, kde čerpat inspiraci. Nicméně jsme tu výzvu přijali a slavili jsme s ní velký úspěch. Dokonce vyhrála interní soutěž Coty o nejlepší konferenci. Tehdy se moje podnikání začalo stáčet od kultury směrem k firemním eventům.


Kdy společnost M-Ocean vlastně vznikla?

Agentura M-Ocean se v roce 2004 zrodila z lásky k hudbě a kultuře. Postupem času jsme se ale přerodili v agenturu, která organizuje teambuildingy, letní aktivace, firemní večírky a velké tiskové i firemní konference.


Které hodnoty agentura M-Ocean vyznává a jak pracuje se svými klienty?

Klienti nejčastěji zmiňují, že z akcí, které pořádáme, se hostům nechce odcházet. Řekla bych tedy, že jsme výjimeční v tom, že umíme vytvořit jedinečnou atmosféru, ve které se hosté cítí dobře. Každý event navíc klientům šijeme na míru tak, aby splnil jejich marketingové cíle. Náš individuální přístup si například vyzkoušel také tým