• RNV

Prestižní soutěž Recepce roku 2021 vzdává hold profesionálním recepčním službám

Aktualizováno: 23. 7. 2021

Koordinátorka prvního ročníku soutěže Recepce roku 2021 Štěpánka Pancová nám prozradila, jak se k poměrně netradiční práci dostala. Promluvila o důvodech, proč by firmy měly své recepce do prestižní soutěže přihlásit, a prozradila nám, proč byly nominace spuštěny právě 12. května.

Co vše musí člověk umět, aby mohl řídit jedinečný projekt, při jehož realizaci se vlastně nemá kde inspirovat?


Když se nad tím zamyslím, tak stačí mít dobré organizační schopnosti a nebát se zkusit něco nového. Dvacet let jsem pracovala jako projektová manažerka ve společnosti, která pro firmy zajišťovala účast na výstavách a veletrzích na klíč. Takže jsem jenom vyměnila zajišťování stánků v Paříži nebo v Berlíně za organizování soutěže pro pražské společnosti, které mají dobře fungující recepce. Spolek Recepce není vrátnice mě oslovil vloni na jaře v rámci svých aktivit zaměřených na bytové domy, protože v domě, kde bydlím, jsem předsedkyní výboru SVJ. Lidsky jsme si „sedli“ a hned na podzim mi od toho samého spolku přišla nabídka, zda bych se nechtěla podílet na jejich projektu Recepce roku. Sice svým založením nejsem zrovna nadšeným příznivcem nových výzev, ale tou dobou bylo již poměrně jasné, že kvůli situaci spojené s koronavirovou krizí se výstavy a veletrhy ještě nějakou dobu pořádat nebudou. Proto jsem si řekla, že do toho půjdu.


Z jakého důvodu jste se rozhodla nominace do soutěže Recepce roku 2021 zahájit na Mezinárodní den recepčních, který připadá na 12. května?


Protože právě v této profesi je Den recepčních nejvýznamnějším dnem v roce. Upozorňuje na přínos profesionálních recepčních služeb. To chápu jako vhodný symbolický moment pro spuštění nominací do soutěže, která se na kulturu prostředí a samotnou práci recepčních velmi významně zaměřuje.



Proč by majitelé pražských komerčních a rezidenčních objektů měli svou recepci do soutěže přihlásit?


Už samotnou účastí v soutěži dávají firmy najevo, že jim záleží na tom, jak se u nich návštěvníci cítí, a že vnímají roli recepce jako součást svého marketingu a komunikace značky. Vítěz spolu s oceněním Recepce roku 2021 získá prestiž a zviditelní se nejen u svých partnerů, ale také u potenciálních zaměstnanců.



194 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše