Jak vypadají kvalitní recepční služby

shutterstock_655170121_small.jpg
Pokud jsou recepční u vás ve firmě výkonní, spolehliví, usměvaví, vždy upravení, umí se vyjadřovat na úrovni a dali byste za ně ruku do ohně, tak si je určitě hýčkáte jako ten největší poklad.

Jenže adekvátní péče o jejich potřeby mnohdy zabere spoustu času a vám už pak nezbývá kapacita na to, abyste se věnovali core businessu a dalším primárním záležitostem nutným k celkovému fungování společnosti.

Všechnu tuto práci si můžete ušetřit. Vyberte si kvalitního dodavatele profesionálních recepčních služeb a outsourcujte!

Co je to outsourcing?

Vyčlenění vybrané činnosti ve společnosti, kterou pro firmu zajistí externí dodavatel.

Většinou se jedná o podpůrné služby jako účetnictví, IT, úklid nebo právě recepční služby. 

Klíčoví lidé ve firmě pak mají více času soustředit se na core business společnosti.

 

Jak vybrat kvalitního dodavatele profesionálních recepčních služeb?

Tyto služby dodávají různé facility, security a specializované agentury.

Kvalitní dodavatel své recepční pravidelně proškoluje, umí je motivovat a poradí si také s mimořádnými nebo náhlými situacemi.

Ten nejlepší dodavatel profesionálních recepčních služeb vždy respektuje přání klienta a poskytuje mu nadstandardní servis i péči.

Pracovní schůzka

Co všechno díky outsourcingu profesionálních recepčních služeb získáte?

Možnost plně se věnovat svému core businessu.

Profesionální recepční služby na úrovni.

Plynulý chod recepce bez výluk.

Provozní dobu recepce podle vašich potřeb.

Zlepšení cash flow díky snížení mzdových nákladů.

Bezstarostnost, co se týče odměňování, motivování a školení recepčních.

Méně starostí s fluktuací, náborem, nemocemi a dovolenými.

S čím musíte počítat,
když se outsourcingu 
profesionálních recepčních služeb zřeknete?

Na klíčové činnosti v rámci vaší firmy vám nezbude čas.

Nábor, nemoci a dovolené? Tím vším se budete muset zabývat.

Budete muset řešit náhlé výpadky recepční služby z důvodu nemoci a jiných příčin.

Také budete muset recepčním zaplatit náhradu mzdy za prvních čtrnáct dní nemoci.

Provozní doba vaší recepce bude omezena fondem pracovní doby.

Odměňování, motivaci a školení recepčních budete platit vy.

Manažeři si budou muset poradit s častou fluktuací a zaškolováním nováčků.

Víte, že existují i další důvody, proč byste svou firmu měli obohatit o služby profesionálních recepčních?

declair_banner_B (1).jpg