top of page
Recepce roku je soutěž určená prakticky pro všechny recepce s výjimkou těch hotelových. Klade si za cíl porovnat jejich úroveň a pomocí konkrétní zpětné vazby kultivovat prostředí pro veřejnost i personál. Ocenění jsou udílena ve dvou kategoriích.

Hodnotí celkový dojem ze služeb recepce, kvalitu a zapojení personálu, ambient a obslužnou choreografii. V rámci posuzování proběhne mystery audit provozu recepce, který provedou odborníci partnera soutěže, společnosti D’Eclair, poskytovatele outsourcovaných recepčních služeb.

Kategorie je určená pro hodnocení designu samotného místa, takže nehodnotí servis. Zaměřuje se na ergonomii místa, prostředí a materiály, užitnou funkcionalitu a celkové designové řešení v návaznosti na značku nebo budovu. V porotě zasednou odborníci na služby, architekti, marketingoví specialisté i zástupci technologických firem.

Co získají všichni přihlášení
  • Porovnání kvality v kontextu daného ročníku i vzhledem k těm předchozím

  • Indikativní audit recepčních služeb v hodnotě 20.000 Kč (v rámci kategorie SERVIS)

  • Vstupenku pro dvě osoby na vyhlašovací galavečer

  • Nové zkušenosti, kontakty a přátele

bacad8_341fa94f7b534275b937ada44bd1ae3d~mv2.jpg
Kdo se může přihlásit 
  • Do kategorie SERVIS lze přihlásit recepci objektu, kancelářské budovy, bytového domu nebo firmy či organizace. Soutěž není určená pro hotelové recepce. 

  • Kategorie Design se mohou zúčastnit recepce, které byly uvedeny do provozu nejpozději
    1.1.2021 a zatím se ještě soutěže neúčastnily.

shutterstock_715217953_small.jpg
Co získají ocenění
  • Medializaci

  • Plný audit recepčních služeb v hodnotě 50.000 Kč

  • Roční předplatné časopisu Facility Management Journal

  • Dárkové balíčky od partnerů

Recepce roku_hlavní kategorie_LeasePlan_1místo.jpg
Soutěž pořádá spolek Recepce není vrátnice.
  • Hlavním partnerem a garantem odborného obsahu je společnost D’Eclair, poskytovatel outsourcovaných recepčních služeb.

  • Hlavním mediálním partnerem jsou měsíčník Facility Management Journal a elektronický měsíčník Archizoom.

1572515887-huge.jpg
DSC08398_s.jpg

„Na základě zpětné vazby od soutěžících z předchozích ročníků jsme udělali několik změn. Rádi bychom povzbudili i projekty mimo hlavní město, aby se přihlásily do některé z kategorií. Moc nás zajímá, kolik cen poputuje do Čech a kolik na Moravu či do Slezska. Protože vloni byl veliký zájem o diskuse a setkávání, dáme jim letos větší prostor v čase, kdy účastníky nebudou omezovat pracovní povinnosti. Vyhlášení proběhne na večerním gala eventu, který bude spojený s networkingem na třech diskusních fórech, tematicky o designu, službách a technologiích. Plánujeme atraktivní prostor v centru Prahy s dostatečnou kapacitou.“

Štěpánka Pancová
koordinátorka projektu

„Jsme partnerem soutěže již od prvního ročníku. Našli jsme společnou řeč a máme stejné cíle. I my věříme, že kvalitně fungující recepční služby jsou tím, co každý návštěvník či zaměstnanec firmy zaznamená jako první. A tak do soutěže kromě finančního plnění jako generální partner přinášíme také naše dlouholeté know-how, o které jsme ochotní se právě prostřednictvím auditu v kategorii SERVIS podělit. Navíc vítězům jako jednu z cen poskytneme kompletní audit jejich recepčních služeb.“

 Milli Dítě Radová
obchodní ředitelka D’Eclair
odborný garant soutěže

Novinky

Soutěžní kategorie
– kdo se může přihlásit

Do kategorie SERVIS lze přihlásit recepci objektu, kancelářské budovy, bytového domu nebo firmy či organizace. Soutěž není určená pro hotelové recepce. Je vždy třeba souhlas majitele nebo zástupce firmy, který za provoz recepce odpovídá. Lze přihlásit i recepci, která soutěžila v přechozích ročnících, a porovnat tak její zlepšení a pokrok v poskytovaných službách.

Kategorie Design se mohou zúčastnit recepce, které byly uvedeny do provozu nejpozději 1. 1. 2021 a zatím se ještě soutěže neúčastnily. Pokud projekt přihlašuje například realizátor, architekt nebo studio, opět je potřeba souhlas vlastníka nebo provozovatele.

Lze soutěžit s jedním projektem v obou kategoriích se zvýhodněným vstupním poplatkem.

soutěžní kategorie

Porota a hodnocení

Porota má šest členů a předsedu, je každý rok jmenována nově.

Seznam členů poroty je vždy k dispozici k termínu uzávěrky soutěže.

Porota hodnotí obě kategorie dvoukolově.

 

V prvním kole kategorie Servis pracovníci partnerské společnosti D’Eclair provedou audit všech přihlášených projektů. Do dalšího kola (shortlist) postupuje podle pořadí v bodovém hodnocení pět projektů, ze kterých porota po osobní návštěvě vybere tři finalisty v pořadí.

 

V prvním kole kategorie Design hodnotí recepce část poroty (dále pak architekti, designéři) na základě fotografií a popisů projektů. Do dalšího kola (shortlist) postupuje podle pořadí v bodovém hodnocení pět projektů, ze kterých kompletní porota po osobním kontaktu vybere tři finalisty v pořadí. Porota následně zasedá a po diskusi potvrzuje finální pořadí obou kategorií.

Porota

Přihlašovací poplatky

Přihlašovac poplatk
bottom of page